WSZYSTKIE PRODUKTY OFEROWANE W NASZYM SKLEPIE
OBJĘTE SĄ GWARANCJĄ PRODUCENTA
Okres gwarancji zawsze podawany jest w opisie przedmiotu. W przypadku wystąpienia usterki bądź awarii zakupionego produktu prosimy o kontakt w celu ustalenia warunków reklamacji. Koszty dostarczenia wadliwego produktu do Naszego salonu pokrywa Nabywca. W przypadku zasadności reklamacji koszty dostarczenia towaru do Klienta ponosi firma Strefa Łazienek. Warunki gwarancji, w tym termin naprawy określa gwarant. Reklamowany produkt powinien zostać dostarczony kompletny (dokumentacja, opakowanie, akcesoria).
Do uszkodzonego towaru musi być załączony:
- kompletny reklamowany produkt (fabrycznym opakowaniem, dokumentacją oraz pozostałymi elementami produktu),
- opis usterki oraz okoliczności awarii,
- karta gwarancyjna bądź dowód zakupu (paragon, Fv Vat),
Wady ujawnione w okresie gwarancji będą usunięte bezpłatnie w terminie 14 dni roboczych od daty uznania zasadności reklamacji. W przypadku konieczności wysłania towaru do specjalistycznych serwisów okres naprawy może zostać wydłużony maksymalnie do 28 dni roboczych, o czym klient zostanie poinformowany.
W przypadku nie uzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy użytkownika, wszelkie koszty wyżej wymienionych procedur pokrywa klient, włącznie z kosztem przeprowadzonych ekspertyz.
W razie dodatkowych pytań służymy pomocą,
Zespół Strefa Łazienek
Zachwycająca kolekcja mebli łazienkowych Elita. Serie Glam i Split o nowoczesnych kolorach i frezowanych uchwytach.
Ponadczasowe akcesoria tworzące piękną łazienkę. Najnowsze produkty marek Gessa, Sealskin, Tiger.
Jak zebrać wymiary pod wykonanie wizualizacji? Kilka niezbędnych punktów pod projekt.
Akcesoria łazienkowe w kolorze czarnym lub białym od remonowanego holenderskiego producenta.
Znany na całym świecie producent nowoczesnej ceramiki łazienkowej.
Aranżacja niewielkiej łazienki to wyzwanie dla większości osób. Zapraszamy do zapoznania się z proponowanymi przez nas projektami.