Gwarancja
Wszystkie produkty oferowane w naszym sklepie objęte są gwarancją producenta.
Okres gwarancji zawsze podawany jest w opisie przedmiotu. W przypadku wystąpienia usterki bądź awarii zakupionego produktu prosimy o kontakt w celu ustalenia warunków reklamacji. Koszty dostarczenia wadliwego produktu do Naszego salonu pokrywa Nabywca. W przypadku zasadności reklamacji koszty dostarczenia towaru do Klienta ponosi firma Strefa Łazienek. Warunki gwarancji, w tym termin naprawy określa gwarant. Reklamowany produkt powinien zostać dostarczony kompletny (dokumentacja, opakowanie, akcesoria).
Do uszkodzonego towaru musi być załączony:
-
kompletny reklamowany produkt (fabrycznym opakowaniem, dokumentacją oraz pozostałymi elementami produktu)
-
opis usterki oraz okoliczności awarii
-
karta gwarancyjna bądź dowód zakupu (paragon, Fv Vat)
Wady ujawnione w okresie gwarancji będą usunięte bezpłatnie w terminie 14 dni roboczych od daty uznania zasadności reklamacji. W przypadku konieczności wysłania towaru do specjalistycznych serwisów okres naprawy może zostać wydłużony maksymalnie do 28 dni roboczych, o czym klient zostanie poinformowany.
W przypadku nie uzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy użytkownika, wszelkie koszty wyżej wymienionych procedur pokrywa klient, włącznie z kosztem przeprowadzonych ekspertyz.